Doorgaan naar inhoud

Veelgestelde vragen


Hieronder treft u de veelgestelde vragen aan Boekhandel De Slegte.

Bestellen, leveren en verzendkosten

Betalen en facturatie

Retourneren

e-Books

Luisterboeken

Nieuwe boeken

Account


Aanbod Boekhandel De Slegte


Verlanglijst

Overige vragen

 

Wat zijn de levertijden van de bestellingen?

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. Hoe snel dat is, hangt af van waar het boek op voorraad ligt. Dit ziet u duidelijk terug op onze website: bij elke titel treft u de verwachte levertijd en distributeur aan. Bestelt u meerdere boeken met verschillende levertijden in één bestelling? Dan krijgt u de boeken stuk voor stuk thuisbezorgd volgens de verwachte levertijd, zoals aangegeven op onze website. U hoeft dus nooit te wachten totdat de laatste titel ook leverbaar is. U ontvangt altijd een e-mail zodra uw order door ons is verzonden.

Levertijd tweedehands boeken, ramsj, studieboeken en antiquariaat
Tweedehands boeken, ramsj, studieboeken en antiquarische boeken worden verzonden uit een filiaal van Boekhandel De Slegte. Wij hebben vestigingen in België en Nederland. Meestal verzenden wij deze boeken op maandag en donderdag. Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 3 werkdagen te leveren.

Levertijd e-Books en luisterboeken als bestand (mp3)
Heeft u een e-Book of luisterboekbestand gekocht? Dan krijgt u na betaling direct een e-mail met daarin een downloadlink.

Levertijd nieuwe boeken en luisterboeken op CD
Bijna elk nieuw Nederlandstalig boek dat in de handel is, kunt u via ons eenvoudig vinden en bestellen. Wij leveren nieuwe boeken via ons centraal magazijn. Nieuwe titels in print kunnen alleen besteld worden op DeSlegte.com. Deze titels worden altijd thuisbezorgd. Let op: wij verzenden alleen nieuwe boeken naar adressen in Nederland. U kunt uw order niet afhalen in een filiaal van Boekhandel De Slegte.

U kunt ook al vanaf zes weken van tevoren nieuwe titels reserveren die nog moeten verschijnen. Zodra het boek leverbaar is, zorgen wij ervoor dat u het direct thuisbezorgd krijgt. Zo weet u zeker dat u uw favoriete nieuwste boeken als eerste in huis hebt!

Afwijkende levertijden

Heel soms wijkt de verwachte levertijd af van de daadwerkelijke levertijd. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat er een probleem is met de leverbaarheid van een boek bij onze distributeur. Ook kan het voorkomen dat er sprake is van vertraging in de levertijden door bpost of Cycloon. Wij doen ons uiterste best om dit soort zaken te voorkomen. Indien u uw bestelling na 5 werkdagen nog niet ontvangen heeft, dient u dit binnen 14 dagen te melden bij de De Slegte klantenservice.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzending hanteren wij diverse tarieven. Het exacte tarief hangt af het soort en aantal boeken dat u bestelt en of uw bestelling uit één of meerdere locaties afkomstig is. Ook het land waar u woont speelt uiteraard een rol. In het bestelproces ziet u voordat u afrekent duidelijk wat voor u de verzendkosten zijn.

Heeft u een tweedehands of ramsj titel gekocht op DeSlegte.com? Dan kunt u er ook voor kiezen om uw bestelling zelf af te halen. Let op: u kunt uitsluitend afhalen in de winkel waar het boek op voorraad is en niet in een andere winkel van De Slegte naar keuze. Ophalen in de winkel is gratis. Nieuwe boeken of gecombineerde orders (nieuwe boeken en tweedehands en/of voordeelboeken) kunt u niet afhalen in de winkel. Bekijk ons hele overzicht van verzendkosten

 

Kan ik boeken online reserveren en dan ophalen in de winkel?

U kunt bij de betaalopties ervoor kiezen om een boek te reserveren in de winkel waar het boek op voorraad is. Wij houden het boek dan 5 dagen voor u vast. U betaalt in de winkel als u het boek ophaalt. Let op: reserveert u online meerdere boeken en zijn die afkomstig uit verschillende vestigingen van De Slegte? Dan dient u de artikelen apart op te halen bij de desbetreffende vestigingen. Boekhandel De Slegte heeft vier in België (Antwerpen, Gent, Leuven en Mechelen) en drie vestigingen in Nederland (Leiden, Rotterdam en Amsterdam).

Let op: dit kan alleen bij tweedehands boeken, ramsj, studieboeken en antiquarische boeken en niet bij nieuwe boeken.

 

Kan ik een bestelling die bestaat uit nieuwe boeken en tweedehands en/of voordeelboeken ophalen in een winkel?

Nee, dat kan niet. Zogenoemde gecombineerde orders verzenden wij alleen per post naar adressen in Nederland.

 

Kan ik boeken ophalen in een andere winkel?

Het is mogelijk om een boek in een andere Boekhandel De Slegte op te halen dan in de winkel waar het exemplaar aanwezig is. U kunt uw pakje op elk vestigingsadres laten afleveren. U dient de zending wel online af te rekenen en de gebruikelijke verzendkosten te betalen. Net als wanneer u het thuis zou laten bezorgen. Vul bij uw bestelling bij bezorgadres het adres in van de vestiging waar u het boek wilt ophalen. Het pakje zal daar voor u klaar liggen.

 

Kan ik mijn bestelling naar een postbus laten versturen?

Dat kan helaas niet. DeSlegte.com levert niet aan postbussen.

 

Wat is mijn bestelstatus?

Wij informeren u per e-mail over uw bestelstatus. Na betaling krijgt u direct een e-mail met de orderbevestiging. Er zijn vervolgens twee opties:

Brievenbuspost
Uw bestelling past door de brievenbus. In de e-mail met orderbevestiging staat vermeld wanneer uw bestelling wordt verzonden. Op de dag van geplande ontvangst ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging per artikel of verzameling artikelen.

Pakketpost
Uw bestelling wordt als pakket verzonden. In de e-mail met orderbevestiging staat vermeld wanneer uw bestelling wordt verzonden. Op de dag van geplande ontvangst ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging per artikel of verzameling artikelen. Bij elke pakketpost ontvangt u tevens een track & trace code. Hiermee kunt u de bestelling eenvoudig volgen.

 

Hoe wordt de bestelling verzonden?

Wij verpakken uw bestelling met zorg en aandacht in een stevige verpakking. Als u meerdere boeken uit verschillende winkels bestelt, krijgt u meerdere pakketten bezorgd. Het kan dan voorkomen dat deze u op verschillende dagen toekomen. Bpost of Cycloon verzorgt de verzending.

Voor e-Books en luisterboeken ontvangt u per e-mail een downloadlink.

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?

Wij informeren u altijd per e-mail over uw bestelstatus. U ontvangt na betaling direct een e-mail met daarin de orderbevestiging. Is dat niet geval? Check dan uw spamfolder! Zit de orderbevestiging daar niet in? Neem dan contact met ons op via info@deslegte.com

 

Volgens de aangegeven levertijd had ik mijn bestelling al moeten ontvangen, maar dat is niet zo. Hoe kan dat?

Wij informeren u altijd per e-mail over uw bestelstatus, dus ook over een eventuele vertraging in de levering. Na betaling krijgt u bovendien direct een e-mail met de orderbevestiging.

Heel soms wijkt de verwachte levertijd af van de daadwerkelijke levertijd. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat er een probleem is met de leverbaarheid van een boek bij onze distributeur. Ook kan het voorkomen dat er sprake is van vertraging in de levertijden door bpost of Cycloon. Wij doen ons uiterste best om dit soort zaken te voorkomen. Indien u uw bestelling na 5 werkdagen nog niet ontvangen heeft, dient u dit binnen 14 dagen te melden bij de De Slegte klantenservice.

 

Kan ik meerdere exemplaren bestellen?

Wilt u van een boek meerdere exemplaren bestellen? Dat kan mits deze boeken op voorraad zijn. Plaats het boek van uw keuze in uw winkelwagentje. Typ vervolgens in het bestelscherm het gewenste aantal in.

Wilt u een bulkbestelling plaatsen? Neem dan contact met ons op. Samen bekijken we dan graag de mogelijkheden met betrekking tot logistiek en eventuele kortingsafspraken via info@deslegte.com

 

Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

Wij verzenden op verzoek bestellingen voor tweedehands boeken, ramsj, studieboeken en antiquariaat naar adressen buiten België of Nederland. Voor meer informatie over de mogelijkheden neemt u vrijblijvend contact op via info@deslegte.com. e-Books en luisterboeken als bestand (mp3) kunt u waar ook ter wereld bestellen. Nieuwe boeken verzenden we voorlopig alleen naar adressen in Nederland. 

 

Waar komt mijn bestelling vandaan?

Onze boeken liggen verspreid over een centraal magazijn en zeven vestigingen in België en Nederland. Als u een boek bekijkt in onze webwinkel staat duidelijk vermeld waar deze titel op voorraad is. U selecteert zelf welk exemplaar uit welke vestiging u in huis wilt halen.

 

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken op deze website?

Bij een bestelling op onze website kunt u online direct afrekenen. Vanzelfsprekend worden deze gegevens ook over een beveiligde (SSL) verbinding verstuurd waarmee uw veiligheid is gegarandeerd. U kunt op verschillende manieren betalen op DeSlegte.com. Er is altijd een betaalmogelijkheid die bij u past.

  • iDEAL
    Heeft u een Nederlandse internetbankierrekening? Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank: SNS regiobank, ASN, SNS, Friesland bank, ING, ABN Amro, Rabobank.
  • Creditcard (Visa, MasterCard, Maestro)
    Nadat u uw gegevens heeft ingevoerd via het beveiligde TWYP systeem zorgen wij samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
  • Mister Cash
    Heeft u een Belgische internetbankierrekening? Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren. Betaal direct online via het Bancontact/Mister Cash systeem van Dexia, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, Fortisbank en VDK Spaarbank. Simpel, snel en veilig.
  • Afrekenen in de winkel
    U kunt er ook voor kiezen bij de betaalopties om een boek te reserveren in een van de De Slegte winkels in Nederland (Leiden) of België (Antwerpen, Leuven, Gent, Mechelen). Dit geldt voor tweedehands boeken, ramsj, studieboeken, curiosa en boeken uit het antiquariaat. Dus niet voor nieuwe boeken. Wij houden het boek dan 5 dagen voor u vast. U betaalt in de winkel als u het boek ophaalt. Let op: reserveert u online meerdere boeken en zijn die afkomstig uit verschillende vestigingen van De Slegte? Dan dient u de artikelen apart op te halen bij de desbetreffende vestigingen.

 

Hoe betaal ik met iDeal?

Heeft u een Nederlandse internetbankierrekening? Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank: SNS regiobank, ASN, SNS, Friesland bank, ING, ABN Amro, Rabobank.

 

Hoe betaal ik met creditcard?

Nadat u uw gegevens heeft ingevoerd via het beveiligde TWYP systeem zorgen wij samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

 

Hoe betaal ik met Mister Cash?

Heeft u een Belgische internetbankierrekening? Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden of speciale software moet installeren. Betaal direct online via het Bancontact/Mister Cash systeem van Dexia, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, Fortisbank en VDK Spaarbank. Simpel, snel en veilig.

 

Kan ik ook afrekenen in de winkel?

U kunt er ook voor kiezen bij de betaalopties om een boek te reserveren in een van de De Slegte winkels in België of Nederland. Dit geldt voor tweedehands boeken, ramsj, studieboeken, curiosa en boeken uit het antiquariaat. Dus niet voor nieuwe boeken. Wij houden het boek dan 5 dagen voor u vast. U betaalt in de winkel als u het boek ophaalt. Let op: reserveert u online meerdere boeken en zijn die afkomstig uit verschillende vestigingen van De Slegte? Dan dient u de artikelen apart op te halen bij de desbetreffende vestigingen.

 

Kan ik een factuur met btw-specificatie krijgen?

Voor antiquarische en tweedehands boeken geldt de zogenaamde margeregeling. Dit betekent dat wij niet apart btw over de prijzen berekenen.

 

Kan ik een factuur op naam van mijn bedrijf/organisatie krijgen?

Ja, dat kan. In het bestelformulier kunt u optioneel de naam van een bedrijf, organisatie of instelling opgeven. U ontvangt vervolgens automatisch een factuur op bedrijfsnaam.

 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?

Als een product geretourneerd moet worden omdat u een verkeerde order heeft ontvangen of uw bestelling beschadigd aangekomen is, dan zijn de verzendkosten voor onze rekening. Neem in dat geval vooraf contact op met onze klantenservice. U krijgt dan informatie over uw retourprocedure.

 

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

De bestelling kan alleen geannuleerd worden wanneer deze nog niet door een van onze winkels is verzonden. U kunt uw annulering in dat geval doorgeven via info@deslegte.com. U hoort dan van ons of wij uw bestelling nog hebben kunnen annuleren. e-Books en luisterboeken als mp3 kunt u niet annuleren.

 

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

U kunt uitsluitend retourneren als u aan onze retourregels voldoet:

Retourregels

  • Voor uw bestellingen op DeSlegte.com geldt een zichttermijn van 14 kalenderdagen. Dit gaat in op het moment dat het bestelde artikel bij u in uw bezit is. Uitsluitend binnen deze termijn kunt u artikelen retourneren.
  • U kunt uw bestelling – of een deel daarvan – alleen retourneren als het onbeschadigd is.
  • Digitale producten (e-Books en luisterboeken als mp3) kunnen niet worden geretourneerd.
  • Nieuwe boeken kunnen worden geretourneerd in de winkel van aankoop of per post worden geretourneerd naar het adres wat op de retourbon vermeld staat
  • We nemen alleen retouren in ontvangst die zijn voorzien van een pakbon en/of een retourbon - de retourbon kunt u eenvoudig zelf online aanmaken. Dit geldt zowel voor retourneren per post als terugbrengen in een De Slegte winkel naar keuze.
  • Kunt u de retourbon onverhoopt niet printen (u heeft geen printer)? Dan dient u het retournummer dat op de gemaakte retourbon staat te allen tijde op de pakbon of de verpakking te vermelden. Anders kunnen wij uw retour niet verwerken.
  • U kunt retourneren per post. Op de aangemaakte retourbon staat het retouradres vermeld.
  • Bestaat uw order uitsluitend uit tweedehands boeken of voordeelboeken? Dan kunt u uw retournering ook zelf brengen naar een De Slegte winkel naar keuze, ongeacht uit welke winkel uw bestelling afkomstig is. Dit geldt dus niet voor bestellingen die bestaan uit nieuwe boeken of een combinatie van tweedehands/voordeel met nieuwe boeken. Bij het terugbrengen in de winkel is het verplicht om naast een retourbon ook de pakbon mee te nemen. Als u uw retourbon om een of andere reden niet kan printen, schrijft u dan het retournummer dat op uw retourbon staat op de pakbon of de verpakking.
  • Risico en kosten van een retourzending zijn voor uw eigen rekening tenzij u een verkeerde of beschadigde order heeft ontvangen.

Retourneren: hoe werkt dat praktisch?

U wilt uw order of een deel daarvan retourneren.

STAP 1 Retourbon aanmaken

Heeft u een DeSlegte.com account?

  1. Log in op uw 'DeSlegte.com' account.
  2. Ga naar tabblad ‘Bestellingen’
  3. Klik op de bestelling die u (deels) wilt retourneren
  4. Klik onderaan het overzicht van de bestelling op de optie ‘Retourbon aanmaken’ (onder Retour)
  5. Geef aan welke artikelen in welke aantallen retour gaan
  6. Geef aan hoe u de artikelen wilt retourneren (per post of in welk filiaal)
  7. U heeft ruimte voor een eventuele opmerking (niet verplicht)
  8. U klikt op Download retourbon (PDF) bij Retourbon afdrukken.
  9. De retourbon kan nu worden opgeslagen
  10. Print de retourbon

U kunt ook altijd vanuit de orderbevestigingsmail direct naar uw account om een retourbon aan te maken. Klik op de link ‘klik hier om de details van uw order te bekijken, de verzendstatus te volgen en overige opties’

Heeft u geen DeSlegte.com account?

  1. Open de orderbevestiging in uw e-mail
  2. Klik op de link ‘klik hier om de details van uw order te bekijken, de verzendstatus te volgen en overige opties’
  3. U komt op een pagina waar uw bestelling staat genoemd
  4. Klik onderaan het overzicht van de bestelling op de optie ‘Retourbon aanmaken’ (onder Retour)
  5. Geef aan welke artikelen in welke aantallen retour gaan
  6. Geef aan hoe u de artikelen wilt retourneren (per post of in welk filiaal)
  7. U heeft ruimte voor een eventuele opmerking (niet verplicht)
  8. U klikt op Download retourbon (PDF) bij Retourbon afdrukken
  9. De retourbon kan nu worden opgeslagen
  10. Print de retourbon


STAP 2 Artikelen retourneren

U heeft op de retourbon aangegeven per post te retourneren:

  1. Leg de artikelen die u wilt retourneren in de originele verpakking. Is de originele verpakking bij het openmaken van de bestelling te zeer beschadigd? Dan moet u een degelijke, alternatieve stevige verpakking gebruiken.
  2. Voeg de uitgeprinte retourbon toe en de pakbon
  3. Het retouradres vindt u op de retourbon.
  4. Zorg voor voldoende frankering
  5. Geef uw retourzending af bij een Cycloon of bpost punt
  6. Bewaar uw verzendbewijs
  7. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra de artikelen bij ons verwerkt zijn
  8. Na een geslaagde controle van uw retournering, betalen wij het openstaande bedrag aan u terug. Wij betalen u altijd terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u ons betaald heeft. U krijgt uw geld zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen dertig dagen, teruggestort. Deze termijn van dertig dagen heeft vooral betrekking op het retourneren van betalingen via creditcard. Bij andere betaalmiddelen gaat dat in de regel sneller.

U heeft op de retourbon aangegeven in een filiaal van De Slegte te retourneren:

  1. Verzamel de artikelen die u wit retourneren
  2. Neem de pakbon uit de originele verzending mee
  3. Neem de uitgeprinte retourbon en de pakbon mee
  4. Ga naar de De Slegte winkel die u heeft gekozen en die vermeld staat op de retourbon
  5. Na geslaagde controle van uw retournering krijgt u het bedrag dat vermeld staat op de retourbon direct terugbetaald aan de kassa

Let op: op de retourbon staat een uiterste retourdatum. Deze retourdatum is in principe 14 dagen nadat u de artikelen heeft ontvangen. Als de retourdatum is verstreken, kunt u niet langer retourneren.

Welk bedrag retourneren jullie?

Wij retourneren - onder voorbehoud - het bedrag dat vermeld staat op de retourbon. Dit bedrag is door ons vooraf berekend op basis van:
 

  • de aankoopsom van uw retournering
  • de door ons gemaakte kosten: verzendkosten van onze winkel(s) of ons distributiecentrum naar uw adres


Onze administratie behoudt zich het recht om na definitieve controle van de retournering het bedrag op de retourbon aan te passen.

Heeft u vragen over het bedrag op de retourbon? Neem dat altijd vooraf contact op met onze klantenservice.

 

Ik heb geen downloadlink voor mijn e-Book ontvangen. Wat nu?

Na betaling ontvangt u van ons direct een e-mail met daarin een downloadlink voor uw e-Book. Heeft u de e-mail niet ontvangen? Dan vragen wij u om uw spamfolder te checken. Controleer ook altijd even of het door u opgegeven e-mailadres het juiste is. Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via info@deslegte.com

 

Hoe installeer ik mijn e-Book op mijn tablet, e-reader, computer of smartphone?

Zowel het formaat van een e-Book als de manier waarop het beveiligd is, heeft consequenties voor de manier waarop een e-Book geïnstalleerd kan worden. Ook hangt het ervan af op welk device u uw e-Book wilt lezen. Raadpleeg altijd even de handleiding van uw eigen device en check onze online uitleg e-Books.

 

Ik kan het e-Book bestand niet downloaden. Wat nu?

Check hoe uw e-Book beveiligd is. Is het een e-Book met Adobe DRM? Dan heeft u een Adobe ID en de software van Adobe Digital Editions nodig voordat u het e-Book downloadt. Is het een e-Book met watermerk of zonder beveiliging? En lukt het downloaden niet? Neem dan contact op met de helpdesk.

 

Kan ik een e-Book retourneren?

Nee, dat kan niet. Digitale boeken kunt u niet terugzenden. Ook het annuleren van de bestelling van een e-Book is niet mogelijk.

 

Ik heb geen downloadlink voor mijn luisterboek ontvangen. Wat nu?

Luisterboeken als bestand krijgt u via de e-mail aangeleverd. Na betaling ontvangt u van ons direct een e-mail met daarin een downloadlink voor uw luisterboek. Heeft u de e-mail niet ontvangen? Dan vragen wij u om uw spamfolder te checken. Controleer ook altijd even of het door u opgegeven e-mailadres het juiste is. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met de helpdesk.

 

Hoe installeer ik mijn luisterboek op mijn tablet, e-reader, computer of smartphone?

De vorm van het luisterboek (bestand of CD) heeft consequenties voor de manier waarop u het luisterboek kunt afspelen. Ook hangt het ervan af op welk device u uw luisterboek wilt afspelen. Check altijd even onze online uitleg luisterboeken.

 

Kan ik een luisterboek retourneren?

Dat hangt ervan af of u een tweedehands luisterboek (CD) of een luisterboek als bestand heeft gekocht. Tweedehands luisterboeken als CD kunt u retourneren als u aan de retourregels voldoet. Luisterboeken als bestand kunt u niet terugzenden. Ook het annuleren van de bestelling van een luisterboek als bestand is niet mogelijk.

 

Kan ik een boek naar een adres buiten Nederland laten opsturen?

Voorlopig verzenden wij alleen nieuwe boeken naar adressen in Nederland.

 

Kan ik een nieuw boek in een winkel van De Slegte retourneren?

Nieuwe boeken kunnen alleen per post worden geretourneerd naar De Slegte Leiden.

 

Heb ik een account nodig om te bestellen op DeSlegte.com?

Nee, een account aanmaken is op DeSlegte.com niet noodzakelijk. U kunt bij ons ook eenvoudig bestellen zonder account. Maar met een account heeft u een aantal voordelen:

  • Nooit meer uw adresgegevens invoeren
  • Eenvoudig facturen inzien
  • Verlanglijst aanmaken
  • Zien wat u in het verleden besteld heeft

 

Wat zijn de voordelen van een account op DeSlegte.com?

Een account aanmaken is niet verplicht, maar biedt wel een aantal aantrekkelijke voordelen:

  • Nooit meer uw adresgegevens invoeren
  • Eenvoudig facturen inzien
  • Verlanglijst aanmaken
  • Zien wat u in het verleden besteld heeft

 

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

U kunt altijd zelf uw accountgegevens aanpassen. Log daarvoor eerst in op uw account op DeSlegte.com. Ga naar 'Accountgegevens' en klik op 'Wijzigen gegevens'.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

U kunt altijd een nieuw wachtwoord aanvragen.

 

Accepteert Boekhandel De Slegte de Boekenbon?

De Slegte accepteert geen boekenbonnen van externe partijen.

 

Heeft Boekhandel De Slegte een eigen cadeaubon?

De Slegte heeft een eigen De Slegte-cadeaubon. Deze kan uitsluitend in de De Slegte vestigingen zelf ingeruild worden. Voorlopig kan er niet online mee betaald worden.

 

Hoe plaats ik boeken op mijn verlanglijst?

Op DeSlegte.com kunt u eenvoudig een online verlanglijstje bijhouden. Selecteer het boek van uw keuze in onze webwinkel. Klik vervolgens op 'Zet op verlanglijst'. Als u nog niet bent ingelogd op uw account krijgt u de vraag om in te loggen. Ingelogd? Dan ziet u het boek op uw verlanglijst staan.

 

Hoe zie ik wat er op mijn verlanglijst staat?

Log in op uw account. Ga naar 'Verlanglijst'. Hier ziet u de boeken die u eerder op uw verlanglijst heeft gezet. U kunt nu het boek eenvoudig in het winkelmandje plaatsen om het te bestellen door op de cover te klikken.

 

Zijn er ook fysieke winkels van Boekhandel De Slegte in Nederland?

Er zijn zeven vestigingen van Boekhandel De Slegte: vier in België (Antwerpen, Gent, Leuven en Mechelen) en drie in Nederland (Amsterdam, Leiden en Rotterdam).