Go to top
Voor boeken altijd eerst naar De Slegte
De toekomst van concurrentie - C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy
De toekomst van concurrentie - C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy

Specificaties

De toekomst van concurrentie

waarde creëren samen met de klant

C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy

Beoordeel dit boek als eerste!
Paperback   Nieuw vanaf € 32,99.

Eén van de boeken uit de serie Business bibliotheek.

Omschrijving

De consument is tegenwoordig goed geïnformeerd, en maakt deel uit van netwerken waarin hij contact heeft met andere consumenten en met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkheden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creëert. Prahalad en Ramaswamy beschrijven in dit boek de belangrijkste voorwaarden om het proces van gezamenlijke waardecreatie te laten slagen. Echte innovatie schuilt volgens de auteurs in de geïndividualiseerde ervaringscultuur van de consument, ook wel experience economy genoemd. Zij geven in het tweede deel van het boek aan hoe bedrijven hun leiderschap en organisatie kunnen vernieuwen om de toekomstige concurrentiestrijd te winnen.

Volledige beschrijving

Verkrijgbaar als Tweedehands

Vestiging
Conditie
Voorraad
Prijs
Er is geen Tweedehands aanbod gevonden.

Verkrijgbaar als NieuwWeb only

Vestiging
Voorraad
Prijs
Centraal Magazijn
Voldoende
€ 32,99
Levertijd: 2-3 werkdagen

Beoordeling

Beoordeel dit boek als eerste!

Recensies

Schrijf een recensie:

Velden met een * zijn verplicht