Doorgaan naar inhoud

ISO/IEC 20000

een introductie

ISO/IEC 20000 - Leo van Selm
Paperback
Nieuw vanaf 57,23

Koop Tweedehands

Niet tweedehands beschikbaar.

Koop NieuwWeb only

Centraal Magazijn
57,23
Levertijd: 2-3 werkdagen

Eén van de boeken uit de serie Best practice

Omschrijving

Note: This book is available in several languages: Dutch, Chinese, Brazilian Portuguese, English, German, French, Spanish.

* Dit boek gaat over de (NEN)ISO/IEC 20000 standaard, de internationale standaard voor IT-servicemanagement. Het gaat in op de doelstellingen en de basisconcepten van deze standaard die voortbouwen op de principes van kwaliteitsmanagement.
* Het geeft een toelichting over de processen en functies van IT servicemanagement die door specialisten van over de gehele wereld als de belangrijkste worden aangemerkt.
* Dit boek beschrijft de belangrijkste bouwstenen van de standaard, die kunnen worden toegepast in combinatie met iedere methode of best practice op het gebied van IT service management, zoals ITIL maar ook andere.
* Dit boek legt uit aan welke voorwaarden een organisatie moet voldoen om in aanmerking te komen voor een ISO/IEC 20000 accreditatie.
* Aan het eind van het boek is een ISO/IEC 20000 Foundation voorbeeldexamen (EXIN) opgenomen.
* Dit boek is verkrijgbaar in de volgende talen: Engels, Duits, Japans, Nederlands, Spaans, Braziliaans-Portugees.


Specificaties

  • Auteur:
  • Serie:
  • Uitgever:
    Van Haren Publishing
  • ISBN:
    9789087535858
  • Bindwijze:
    Paperback
  • Afmetingen:
    17,0 x 24,0 x 1,5 cm
  • Gewicht:
    524 gram
  • Aantal Pagina's:
    232
  • Druk:
    1
  • Publicatiedatum:
    Juli 2010
  • Rubriek:


Recensies

Gemiddelde waardering

Nog geen beoordelingen

Plaats een beoordeling

Recensies van onze lezers

Beoordeel dit boek als eerste!

Om een recensie te schrijven moet je zijn.